• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Практичний психолог

Прізвище, ім’я, по батькові.
Муравйова Марія Петрівна

Освіта.
Вища (магістр)

Які навчальні заклади закінчила?

Мукачівський Державний Університет.КНУ ім.Т.Г.Шевченка

Фах.

Практичний психолог. Викладач психологічних дисциплін .Нейропсихолог

Викладач педагогічних дисциплін.Вчитель початкових класів

Професійне кредо:

Графік роботи: Понеділок – п’ятниця : 8.00 – 16.00

Робота практичного психолога базується на "Положенні про психологічну службу в системі освіти України", нормативних актів Міністерства освіти і науки України, чинного законодавства України. Головними формами діяльності практичного психолога є: психодіагностична і консультативна робота, корекційно-відновлювальна і розвивальна діяльність, профілактика, прогностика і навчальна діяльність, організаційно-методична робота і за потребою зв'язки з громадськістю.

Роботи практичного психолога в школі полягає в пошуку оптимального способу взаємодії дитини, її родини, всіх учасників педагогічного процесу. Його призначення – допомогти дитині адаптуватися до вимог і правил школи, а педагогам у створенні умов для успішного навчання і розвитку дитини, свого певного комфортного внутрішнього середовища.

І. Робота з учнями.

Складається із профілактичної, діагностичної та корекційно-розвивальної діяльності.

До профілактичної діяльності можна віднести:

- проведення профілактичних бесід за різноманітними темами, серед яких профілактика тютюнопаління, алкоголізму та наркозалежності, попередження насильницької поведінки і т.п.;

- ознайомлення із статистичними даними щодо запропонованих тем, створення власної статистики;

- проведення інтерактивних занять, ігор, круглих столів, тренінгів, диспутів;

- перегляд відео матеріалів з метою попередження адиктивної поведінки.

Діагностична робота передбачає:

- дослідження психологічної адаптації учнів 1-х, 5-х та 10-х класів;

- дослідження пізнавальної сфери школяра (увага, пам`ять, мислення);

- дослідження професійних здібностей і нахилів старшоклассників;

- дослідження особливостей емоційної сфери учня та його особистості в цілому;

- дослідження мотиваційної сфери і спрямованості особистості учня;

- дослідження міжособистісних стосунків та взаємин в колективі та родині.

При цьому застосовується багато психологічних методик з постійним оновленням методичного арсеналу.

Особлива увага приділяється дослідженню особистісної сфери і в першу чергу психофізіологічних показників.

Корекційно-розвивальна робота ведеться за індивідуальним запитом (індивідуальною потребою).

Консультативна, просвітницька, навчальна діяльність включає в себе велику кількість ознайомчих бесід, зустрічей з цікавими людьми, з представниками соціальної служби, громадських та молодіжних організацій. Також сюди можна віднести перегляд відео матеріалів, створення власних сценаріїв і фільмів на різноманітні актуальні теми. Проводиться консультування з питань адаптації до нових умов навчання, складових успіху сучасної молодої людини, мотивації і результативності навчання.

ІІ. Робота з педагогічним колективом:

Містить в собі дослідження особистісної сфери учителя, міжособистісних взаємин (взаємин в педагогічному колективі), факторів, що сприяють або заважають розвитку вчителя, виявляють стиль спілкування з учнями і т.п.

Крім того, педагогічний колектив повинен бути завжди в курсі останніх психологічних новинок, починаючи від оптимізації міжособистісного спілкування, і, закінчуючи особливостями поведінки людей, схильних до адитивної поведінки.

Для цього ми широко використовуємо психологічні тренінги, арттерапевтичні заняття для вчителів з метою релаксації, а також стимуляції їх творчого потенціалу.

ІІІ. Робота з батьками:

Так само, як і напрями роботи з учнями та вчителями, робота з батьками здійснюється якомога різнобічно: це і просвітницькі виступи на батьківських зборах, і розробка буклетів з актуальних питань (висвітлення проблем і надання порад); вивчення міжособистісних стосунків (дитина – батьки, батьки – батьки, батьки – учителі, учителі – учні) та вивчення «задоволеності» чи «незадоволеності» роботою школи з боку батьків. З батьками працюємо як у групах , так і індивідуально.

VІ. Навчальна діяльність психолога.

Підготовка до різних конкурсів, змагань, різноманітних зборів, засідань, олімпіади з педагогіки та психології, тижня психології та ін.

Аналітична робота полягає у зведенні всіх існуючих даних щодо кожного класу і кожного учня. На базі цих даних робляться висновки та певні рекомендації для учнів, для їх батьків, вчителів стосовно вирішення виявлених проблем. Рекомендації можуть бути універсальними (одні й ті самі для кожного учня і для кожного класу), а можуть бути індивідуальними. Рекомендації дозволяють застосовувати індивідуальний підхід для кожного, особливо до тих, хто потрапляє у створену картотеку дітей «групи ризику». Можуть бути спрогнозовані й описані певні варіанти поведінки окремих учнів у різних навчальних або критичних, стресових ситуаціях.

/Files/photogallery/719/психолог.jpgВідповідь завжди у самій людині, але не завжди її можна знайти відразу.

Мій досвід роботи

Рекомендації вчителям

Поради батькам

Поради учням

Тести

Робота з вчителями

Робота з учнями

Хто такий психолог і навіщо він потрібен?

Агресивна поведінка дитини

Критерії готовності дитини до школи

Відео

Секрети щасливих людей

Цікаво знати

/Files/images/praktichniy_psiholog/image002_36.jpg

Що означають малюнки?

/Files/images/praktichniy_psiholog/1342961040_110347_medium.jpg

Як побороти страх?

/Files/images/praktichniy_psiholog/clip_image002.gif



Кiлькiсть переглядiв: 748

Коментарi