• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Засідання методичного об’єднання вчителів природничо- математичного циклу

Засідання методичного об’єднання вчителів природничо- математичного циклу

2018-11-29

/Files/images/foto_mo/20181129_103414.jpg

/Files/images/foto_mo/20181129_094047.jpg 29 листопада 2018 року в Мукачівській ЗОШ №2 ім Т. Г. Шевченка відбулося засідання методичного об’єднання вчителів природничо- математичного циклу з теми " Побудова нової моделі методичної роботи вчителя як необхідна умова запровадження та реалізації державних освітніх стандартів "

Для того, щоб учень став активним учасником створення нового і прогресивного у майбутньому, навчання і виховання мають спрямовуватися на формування творчої особистості, яка здатна до самовдосконалення.

Необхідно так організувати навчання учнів, щоб водночас достатньо повно реалізовувалися формування й розвиток умінь учнів як творчого, так і критичного мислення. Розв'язанню цієї проблеми певною мірою сприяє посилення спрямованості навчання на активізацію пізнавальної діяльності учнів з урахуванням їх індивідуальних особливостей.

/Files/images/foto_mo/20181129_134520.jpg

Саме так уміють побудувати та провести уроки вчителі Козуб К.М.( урок фізики у 9-Б класі з теми " Око. Зір. Вади зору"),Білей К.Ю. ( урок математики у 5-А класі з теми " Координатна пряма.Шкала.Розв`язування задач "), Понзель В.В.( урок інформатики у 10 класі з теми " Створення сайтів з використанням HTML&CSS" )

Своїм досвідом роботи по підвищенню навчальної мотивації через систему урочної та позаурочної діяльності поділилась вчитель Русин М.Я., яка відмітила ,що мотивація або прагнення дитини до навчання є одним з найважливіших чинників, що забезпечують успішне викладання, і є не природженою, а надбаною якістю. Одним з головних чинників, який впливає на мотивацію учнів, є інтерес до предмету , він полягає у залученні матеріалу з життя самого учня, використання прикладів, що відносяться до його навчання і накопиченого досвіду. Такий зв'язок додає зацікавленість навчанню. Опираючись на теоретичні засади з проблем мотивації, потрібно не просто викладати свій предмет, а вміти аналізувати зміст того, чим уже володіє учень із запропонованої теми, що він про це думає, де він з цим уже зустрічався або де може зустрітися.

Заступник директора школи з НВР Мигович К.В. зазначила , щозміна пріоритетних напрямків розвитку математичної освіти ставить перед вчителями нові завдання, а саме - створення умов для розвитку особистості учня, забезпечення переходу на новий зміст освіти та того рівня навчальних досягнень, який визначено державним стандартом, навчальними програмами, критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів та потребою самого суб‘єкта навчання.

Ефективними засобами для виконання цих завдань можна вважати особистісно зорієнтоване навчання на основі нових технологій та методик, реалізація творчого потенціалу учителя як суб‘єкта навчання, сучасні підходи до типології та структури уроків .

Кiлькiсть переглядiв: 276

Коментарi